Як обмінюватися електронними документами з органами державної влади
3 июня 2020, 12:21

Мінцифри на своєї сторінці у facebook наголошують, що системи електронного документообігу допомагають працювати з е-документами.

Фахівці Міністерства стверджують, що найліпшою безкоштовною платформою для цього є система електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).

CЕВ ОВВ автоматизує процеси створення, надсилання, передачі, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення документів в електронній формі.

З СЕВ ОВВ можна працювати у браузері або ж інтегрувати її зі своєю системою електронного документообігу.

Як підключитися?

Підключитися можуть підприємства та установи будь-якої форми власності. Для цього потрібно звернутися до адміністратора СЕВ ОВВ – державного підприємства «Держінформресурс». Заяву можна завантажити з офіційного сайту.

Що, якщо у моїй компанії немає системи документообігу?

Скористайтеся підсистемою «Модуль для швидкого підключення до СЕВ ОВВ з функціоналом електронної канцелярії» (надалі – СЕВ-СЕД). Підсистема є хмарним сервісом, має вебінтерфейс та обмежена 5 робочими місцями в рамках однієї організації.

СЕВ-СЕД має функціонал по роботі з документами (сканування, реєстрація, відправка, отримання, накладання КЕП). Також у ній можна створювати завдання, формувати звіти та шукати документи за всіма можливими реквізитами

Дізнайтеся докладніше за посиланням тут або через email office@dir.gov.ua.

За матеріалами Міністерство цифрової трансформації України